jatuh jatuh dan jatuh lagik !


tadi p kendurik kawen ngn my mom .
tgok la rajasehari tuhh dok potong kek , makan suap suap ..
tetibe ...
airmata aku menitis ! tetibe rase sebak .


cane dgn naseb aku nnty ?
ade ke perkahwinan dlm hidup aku ?
spe jodoh aku ?
diye ?
ade ke jodoh aku dgn diye ?
setia ke aku ngn diye ?
setia ke diye dgn aku ?
ibu restu ta hubungan kitorang ?
macam mane kalu ta restu ?
bahagia ke aku nnti ?
berkat ta perkahwinan kitorang ?


soalan nie menyelebungi aku .
mungkin terlalu awal tok aku fikir sume niyh .
TAPI ..
aku syg kat diye sgtsgt . tabole go tade diye !
hope jodoh aku adalah DIA
dan hubungan kiteorang diRESTUI parents & diredhai ALLAH .
aminnn

p/s : semoga dia dapat membimbing aku ke jalan yang benar !

anda suke ? LIKE okayy !

No comments:

Post a Comment