T E S T .

" ALLAH MENGUJI MANUSIA BERDASARKAN KEIMANANNYA ! "

semalam gelang tgn ( hadiah bufday dari black) aku ilang ! warghhh ;(
puas aku cari , dlm kete ! dlm bilik ! dlm toilet ! sume tmpat lah . tp ta jumpe jugak !
mgkin bkn rezeki aku , aku REDHA !
try tok terima kenyataan . hummmmm ;(

ari nie ??
warghhhh !!!!
kad maybank aku plak ilang , grrr !!
aku da ttao na wtpe da nie . BUNTU .
knp sume nie jadi ? aku tak kuat tok lalui semua nie :(

orang kate : ALLAH salu uji kite sebab diye syg kat kite ! btoi ke ? TUHAN syg aku ? alhamdulillah .. tenx to ALLAH SWT .

ya ALLAH , sesungguhnya aku redha dgn ujianmu ! tabahkanlah hatiku untuk menerima semua dugaan darimu . aku hanyalah insan biasa yang tak lepas dari melakukan dosa . ampunkanlah hambamu ini ya ALLAH ! kuatkanlah semangatku ya ALLAH ! amin ya rabbal alamin :)



doa adalah senjata umat islam !


anda suke ? LIKE okayy !

No comments:

Post a Comment