DONT GIVE UP !



sem lima ohh sem lima ! huhhhh .
subject tok sem neyh 'thaf thaf' belaka . adeyyy !


FINANCIAL ACCOUNTING
MALAYSIAN TAXATION
AUDIT
MANAGEMENT ACCOUNTING


huhhh !!
kdg kdg buat aku putus asa dgn ACCOUNTING programme . 
ianya bukan semudah ABC .
memerlukan penelitian yang teliti ! pemahaman yang mantap ! 


final lagi a few week jep tapi aku still ttao ape yang aku belaja tok sem neyh ! 
gile shialll ! ta penah rase cmneyh dow .




but aku ta boleh mengalah , aku mesti hadapi sume neyh dgn positif .
kenape orang lain boleh buat aku ta boleh en ,
aku pon mesti boleh jugak .
aku tak boleh mengalah sebelom berjuang ! (:




sem neyh target na 4FLAT , so ? I MUST PROVE IT ! I WILL TRY MY BEST ! go FARHA go !



p/s : to ibu , adek , blackkuh , mama , papa , && my buddies ----> pray the best for me okayy ! (:

anda suke ? LIKE okayy !

No comments:

Post a Comment