POSTO!


posto! posto!
haaa , hari ini dapat pos express dari abg posmen! hihi (:


amek amek je dari posmen tuhhh, terus cakap dlm hati .
" ini macam tulisan makcik sepet saya je!"
pusing belakang , haaa CONFIRM!
si sepet.


then , ape lg xcted la na bukak kan .
berdebar debar pon ade .
tertanya tanya !
"apelaa isi kandungannya! hihi (:"


bukak bukak je . OMG!
mengalir terus airmata aku . otomatik! :(
auchhhhh , so SWEET!
thanks awak . thanks sgtsgt .
3rd tshirt from you.
thanks alot my dear.



awak! awak la sahabat saya yg paling paling sweet . saya TAK pernah ade sahabat macam neyh! sumpah ! u're the only ONE (: now , tiada sahabat yang saya sayang mcm saya sayang awak . 100% sure <3
awakla sahabat saya yang paling saya rindu! yang selalu buat airmata saya jatuh bila teringat kenangan kita . lagu lagu kita . 
&& jujur saya kate , saya betol betol sayang awak. <3


* SAYA TUNGGU AWAK BALIK SINI (:





kalau diberi ranking sahabat , awak duduk yang palinggggg ATAS!
number ONE!!

#163  sahabat


anda suke ? LIKE okayy !

2 comments:

  1. kite duk sbh pun x pnh ad tshrt nie..
    jeles2

    ReplyDelete
  2. hihi (: aloll , nty sebelom balek sini pegi cari satu! :D

    ReplyDelete