1 MALAYSIA GO GREEN - SALMAN ALI SHARIATI ( PART 1 )





06 okt 2011 - Salman Ali Shariati ( anak kepada Puan Hanizah , lec PUO ) , telah membuat renangan di Sungai Dinding sehingga ke Jambatan Bainun , iaitu sejauh 12km . Beliau telah memulakan renangan di Jeti Lumut pada pukul 9pagi dan sampai semula di Jeti Lumut kira kira pada jam 3ptg . Kemudian diteruskan dengan berbasikal sejauh 540km , iaitu dari Jeti Lumut sehingga ke Taman Herba , Gopeng . sebanyak 3kali pusingan .  Kemudian beliau akan berlari sejauh 126km & akan menamatkan lariannya di Padang Polo pada 09Okt2011 . &&  menandatangani MALAYSIA BOOK OF RECORDS . Insyallah (: sama samalah kita nantikan kehadiran beliau .


aku sebagai wakil PRS PUO dijemput untuk memriahkan lagi program ini . program nie dirasmikan oleh YB Dato' Zainal Fadzli .
semase Salman terjun ke dalam laut , perasaan sebak mula dtg dlm diri aku ! aku merasa bangga dengan semangat beliau . semangat yg cekal & tidak berputus asa ! beliau tetap berusaha walaupon banyak halangan melanda (: ta ramai anak muda seusia beliau mempunyai semangat sebegitu . i'm PROUD with you !








nantikan cerita yang seterusnya di Padang Polo nanti yew ! sama sama kite doakan kejayaan adek Salman Ali Shariati . 


anda suke ? LIKE okayy !

No comments:

Post a Comment