1 MALAYSIA GO GREEN - SALMAN ALI SHARIATI ( PART 2 )

08OKT2011-
lebih kurang dalam pukul 530 ptg . Salman selamat sampai di Padang Polo & selesai menamatkan disiplin yang kedua , iaitu disiplin berbasikal sejauh 540km . Alhamdulillah . 
Walaupon beliau diduga dgn sedikit dugaan semasa memulakan perjalanan .tp semangat beliau tetap kental . beliau tetap bersemangat untuk meneruskan lagi disiplin ini . 

Aku berbangga dengan beliau , walaupon beliau telah jatuh semasa membuat disiplin kedua ini , tapi beliau tetap berusaha untuk meneruskan acara ini . Beliau tidak berputus asa ! && beliau maseh boleh tersenyum sewaktu tiba di Padang Polo .

SYABAS SALMAN !!




09OKT2011-
pada jam 1030 pagi , Salman tiba di Padang Polo untuk menandatangani Malaysia Book of Records (MBR) . Setelah itu , beliau menyambung semula disiplin ketiga sejauh 12km . selebihnya telah dilakukan oleh beliau pada malam semalam jam 1030 . Baki 12km ini juga disertai oleh adek-adeknya iaitu Iman & Firman yang berumur 8 & 7 tahun .


Aku kagum dengan tenaga tiga beradek ini . walaupon maseh muda , tapi mereka boleh melakukan semua ini dengan sempurna . especially pada Iman & Firman . Mereka mempunyai kekuatan fizikal & mental yang kuat . Tahniah kepada Puan Hanizah & Encik Halim kerana berjaya mendidik anak anak mereka sampai ke tahap ini . Congaratulation !








"Do it all for God because God deserves the Best"
- Salman Ali Shariati








anda suke ? LIKE okayy !

No comments:

Post a Comment