SAHABAT . SALAHKAHH ?





Aku sayang semua sahabat aku, dan aku tak nak kehilangan mereka. Boleh? Kenapa tak boleh? Kenapa nak pisahkan? Kenapa harus cemburu ngan persahabatan ni? Salah ke kalau kami terus bersahabat? Takda kepentingan sendiri dalam persahabatan ni. Takda kesempatan aku amek dalam persahabatan ni. Takda. Aku cuma sayangkan sahabat aku.


Sahabat banyak membantu aku, salah ke aku membantu mereka? Sahabat selalu buat aku gembira, salah ke aku gembirakan mereka? Sahabat selalu ada di sisi aku bila aku bersedih. Salah ke aku ada disisi mereka bila mereka bersedih? Ia bukan tentang membalas budi, or wutever u call it. Ia tentang tanggungjawab sebagai seorang sahabat. Bagi aku ia lebih kepada kasih sayang seorang sahabat.


Ya aku tahu setiap sesuatu ada batasnya. Aku tahu besar risikonya bila kita melampaui batas. 'Penceroboh akan didakwa' or 'Penceroboh akan ditembak'. Aku tahu tu dan aku sentiasa cuba menjaga persabatan ini agar tidak melampaui batas. Aku cuba. Sebab aku sayangkan persahabatan ini.


Aku sentiasa berharap agar persahabatan ini kekal. Aku sentiasa berharap agar tiada siapa atau apa-apa yang memutuskan persabatan ini. Dan aku sentiasa berharap agar aku dapat terus bersahabat dengan dia sampai bila-bila.





to my BB : wutever happen you still & ALWAYS be my friend , my enemy , my bestfriend &&& my LOVER !
no one can CHANGE it !!!
:(
INSYALLAH .

anda suke ? LIKE okayy !

No comments:

Post a Comment